Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

Tur att jag inte brände mig

Vardag Permalink0
Igår var vi ute hos Jims farmor och farfar igen. Byggde det sista som gick då vi hade för lite virke så ska fixa mer oxh bygga klart på fredag. Men det blev en superbra dag ändå! Vädret var helt underbart så vi var ute största delen av dagen och jag lyckades även bränna mig..  Kvällen avslutades sen hos oss tillsammans med Kim och Mathias. Vi spelade kort och käkade pizza. 
(null)
(null)
(null)
Imorse vaknade jag vid halv 7 av en glad liten Milo. Så jag tog mig upp och matade honom innan vi drog oss ut på en svettig pw. Sjukt varmt var det. Pratade även med min älskade Hanna under tiden vi var ute och gick. Bästa bästa Hanna. Välbehövligt kan man säga! Sen har vi bara varit hemma idag. Eller jag och Milo tog en till promenad vid halv 6. Superskönt! Han har även smakat potatis för första gången idag. Vad han gillade det!
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Imorgon ska jag åka till Jönköping och hämta en maskin på sömnapné-mottagningen. Milo ska nämligen göra en sömnregistrering imorgon natt. Hoppas det inte visar nåt negativt. Ska även fixa lite annat när jag ändå är där. Under tiden ska Milos gammelmormor vara här och mysa med honom för Jim jobbar. Är så glad över alla underbara människor vi har runt omkring oss som alltid ställer upp och hjälper till. Kärlek till er. Godnatt! 
Till top