Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

Killen som älskar att bada

Vardag Permalink0
Förlåt för min extremt dåliga uppdatering. 
Sen jag skrev sist har vi varit inlagda ytterligare en gång och även fått reda på att Milo har ceberal pares, CP. Infantila spasmen är inte borta så vi har fortfarande inte hittat rätt medicin tyvärr. Vi har tid för nytt EEG på tisdag så vi får se hur det ser ut då. Hypsarytmin som man vill få bort är forfarande kvar som sagt och så länge den är det så står Milos utveckling stilla.
Vi har semester nu, eller ja, Jim har semester så vi är hemma tillsammans och det är så skönt. Har inte tänkt skriva om vad vi gjort det senaste för då får jag sitta här tills imorgon haha. Men ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar. Jag skulle egentligen jobbat i sommar vilket jag sett fram emot så mycket men efter en timmes diskussion kring detta tillsammans med min helt fantastiska chef så kom vi (hon) överens om att det är bäst att jag inte jobbar, för Milos skull. Och med tanke på att vi blev inlagda i början på juli så var det bäst såhär. Hoppas ni har det bra i värmen! 
(null)

Till top