Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

Sista dagarna på semestern

Vardag Permalink0
I torsdags kom Amanda hit. Supermysigt! Så himla länge sen så det var jättemysigt. Fick ett Rituals kit från henne och Milo fick ett par sjukt fina byxor och en matchande body till. Så himla söt är hon! Först gick vi iallafall till MOAS och tog en glass och en drink. Sen gick vi till Micke och Karin en sväng innan vi gick tillbaka till MOAS tillsammans med Mathias och Jim. Vi åt mat och pratade sen gick vi hem till oss och spelade prosecco och beerpong. Superrolig kväll!
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
I fredags mådde jag som jag förtjänade. En stund efter att vi vaknat så åkte jag och Amanda till stranden. Åt sallad och satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Som jag saknat henne! Sen åkte vi hem och myste med Milo. På kvällen grillade vi tillsammans med Jakob, Mathias och Jim. Sen spelade vi kort innan vi gick och la oss.
(null)
Igår åkte jag och Amanda till Jönköping vid tolvtiden. Amanda släppte av mig hos Hanna. Som jag har saknat henne!!!! Vi gick till A6 och åt och pratade. Sen gick vi till stan och åt glass och satt där och pratade. Vi hade en massa att prata om så är lite som måste falla på plats eller vad man ska säga. Så otroligt välbehövligt att träffa min fina Hanni!
(null)
(null)
Till top