Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

En supermysig helg

Vardag Permalink0
Fredags
Alma kom hit vid typ 11. Vi fikade och pratade om allt som vanligt, sjukt välbehövligt. Som jag har saknat henne! Milo fick en superfin tröja och jag fick en flaska vin av henne och hon hade även skrivit ett jättefint kort.. älskade! Hon åkte hem strax innan 4. Milo somnade på hennes bröst och fortsatte att sova efter att hon la ner honom. Så då passade jag och Jim på att äta och se en film.
Vid halv sju kom farfar Micke och hälsade på. Alltid lika mysigt. På kvällen sen såg jag och Jim på serier sen gick vi och la oss runt 11.
(null)
(null)
(null)
(null) (null)

Lördags
På förmiddagen åkte jag iväg och hämtade lite medicin till Milo och handlade. Vid 11 kom Erika hit och som jag har saknat henne!!! Har inte träffat henne på 1,5 år då hon bodde i Turkiet fram tills ganska nyligen så var så himla roligt att äntligen träffa henne igen! Hon hade även med sig en superfin ljuslykta och kläder till Milo. När hon åkte hem så tog vi det bara lugnt. Vid sju kom Mathias hit oså åt vi och satt och pratade hela kvällen innan vi gick och la oss.
(null)
(null)
(null)
Söndags
Igår var det full rulle hela dagen. Vid 6 ville Milo ha frukost så jag matade honom. Sen somnade han om så då åkte jag och handlade. När jag kom tillbaka åt jag, Jim och Mathias frukost. Sen gjorde jag mig iordning och vid 11 var det kalas för Jims kusin. Vid 1 åkte vi vidare till Jims farmor och farfar där vi åt middag. Mathias och Molly kom även dit. Vid tre åkte vi hem igen för då kom mamma, pappa, Hampus och Isak till oss. En timme senare kom Sandra, Robin, Alvin och Elias också. Vi fikade och pratade. Vid halv åtta när mamma & de hade åkt hem kom även Micke och Karin. En stund senare kom Jakob och sen Mathias. Kvällen slutade med att jag, Jim och Mathias lagade och åt mat. Sen tvärdäckade både jag och Jim vid 10, helt slut efter helgen. 
(null) (null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)
(null)

Till top