Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

tillbaka till iphone

Vardag Permalink0
för tre månader sen köpte jag en samsung galaxy s8 men tröttnade ganska snabbt.
till en början ville jag inte ens starta upp den för jag hade svårt att släppa taget om min
iphone haha.. men när jag sålde min iphone sen så hade jag liksom inget val. men jag
fattade inte samsung för fem öre till en början. så jag struntade i att lära mig den och 
använde istället bara det mest nödvändiga istället för att kolla igenom alla funktioner. 
samsung har mer funktioner och finesser än iphone, men jag är en iphone människa. 
så nu har jag tröttnat haha. så idag åkte jag och jim till media market och jag fick med
mig en iphone 7 rose gold hem. äntligen tillbaka. som jag har saknat iphone haha. ska
aldrig byta igen. men jag gav samsung en chans iallafall hihi. beställde även ett skal från
ideal of sweden och ett skärmskydd innan med så ska jag förhoppningsvis lyckas hålla
skärmen hel..
bild från google.
Till top