Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

ingen bebis än så länge

Vardag Permalink0
bebisen verkar ha det väldigt bra inne i magen. h*n rör på sig som bara den där inne
men inga tecken på att det är dags att komma ut. men ibland får man tecken och ibland
så går det superfort så vi får se. femte dagen över tiden idag och vi är så taggade på att
träffa vår lilla skatt nu!

helgen har bestått av serier och mys för det mesta. var och åt frukost hos jims föräldrar
och åkte till mantorp med jakob på i lördags men annars har vi inte gjort så mycket mer.
superskönt faktiskt men lite tråkigt. jag har liksom inte mycket till val då jag inte orkar.
har så ont i ryggslutet så jag kan knappt gå nu haha. men ska inte klaga för har haft en
fantastisk graviditet och har mått superbra bortsätt från illamående och kräkningar men
det är ingenting mot hur det kan se ut. 

vi har ingenting planerat i veckan heller. går inte planera något och orkar som sagt inte
göra så mycket heller. så blir väl serier och tv. saknar mina promenader.. på torsdag ska
vi iallafall till barnmorskan om bebisen inte tittat ut. då ska vi isåfall göra en hinnsvepning
och även boka in en tid för igångsättning. 
såhär fin frukost på sängen fick jag igårmorse, han är så fin min älskade jim ♥
Till top