Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

dagen vi så länge väntat på

Vardag Permalink0
fjärde oktober är här. dagen vi väntat på i cirka ett halvår. men ingen bebis har visat sig
än. i och för sig har dagen bara börjat så vi får väl se. jag har varit vaken sen klockan sex.
jims alarm ringde då så jag låg och kramade honom när han låg sov de sista minuterna
mellan snoozarna. det är verkligen något av det bästa som finns. ligga där hud mot hud
och bara känna kärlek och värme. sen att jag hade molly liggandes i nacken/halvt på mitt
huvud, teemo på ena sidan benen och nala andra sidan benen är en helt annan sak haha.
molly la sig dock så de sista minuterna innan jim gick upp dock. så är det när man har tre
mammiga djur, speciellt lilla molly. men nala är inte så långt ifrån hon heller.

har precis sett gårdagens avsnitt av paradise hotel och ätit frukost. tänkte gå ut med molly
om en liten stund. får så dåligt samvete för att jag inte orkar gå så långt med henne men gör
så mycket jag orkar. idag har jag inga planer på dagen förutom att jag ska dammsuga lägenheten.
sen slutar det väl med att jag storstädar haha. både igår och i förrigår skulle jag vila och ligga
i sängen. båda dagarna plockade jag ut och in ur diskmaskinen, åkte till skogen, tvättade, tog
hand om tvätten o plockade lite här hemma. men jag blir sååå rastlös. idag har jag iallafall inga
planer. såg klart hela säsongen av farang så får leta rätt på nåt annat att kolla på. hoppas jag
hittar nåt iallafall! för nu måste jag faktiskt vila upp mig och spara all energi jag kan komma åt
eftersom att jag inte samlar ihop så mycket på nätterna.. 
Till top