Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

en sån där tråkig lista som man gjorde i sjuan

Vardag Permalink0
HAR DU ?
Folköl i kylen : eftersom att vi inte dricker alkohol längre så tror jag inte det
Något husdjur : två katter och en hund
Någon favoriträtt : naturell fil tillexempel haha
Puder på dig :  inte just nu
Några framtidsplaner : ja det är klart, men frågan är när de kommer utföras
Någon sjukdom : nej, inte på papper iallafall
Gymkort : hahahahaha
En homosexuell kompis : nej
Duschat idag : ja
Någon kompis som snarkar : haha amanda snarkar som en gris
Någon vän som spelar i ett band : nej
Några mvg:n : går inte i skolan
Någon som förstår dig : min syster till exempel
Något beroende : lypsyl (!!!!) och tuggummi
Fikat idag : nej
Nagellack : nåt silverguldglitter som jag fick av mina svärföräldrar i julklapp
Någon vän som bor i ett annat land : min erika flyttar snart till turkiet
 
VEM ? ..
Avskyr du : det är ett väldigt starkt ord men den som har satt vårdpersonalens löner
Delar du mest minnen med : mina nära 
Längtar du mest efter : min farfar
Stör du dig på : ingen just nu
Gosar du med : just nu ingen, men ska snart gosa med molly
Lagar mat : jag eller jim med tanke på att vi är de enda som är kapabla till det hemma, kan testa och sätta nån av djuren framför spisen o se vad som händer
Diskar : diskmaskinen <3
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : ingen
Buss åker du oftast : åker aldrig buss, bil
Dag fyller du år : 21 juli
Årstid föredrar du : sommar
Stad är du uppväxt i : huskvarna
 
VAD ? ..
Gör du nu : lyssnar på "men bara om min älskade väntar"
Gör dig till en bra människa : att det går och lita på mig kanske
Gör dig till en dålig människa : envis, lättirriterad
Vill du arbeta med : det jag arbetar med, människor
Är roligast just nu : faktiskt att gå till jobbet, något av det bästa jag vet
Har du på dig nu : rosa myskläder
Har du för smink idag : innan hade jag en vanlig bas med contour, brun skuggning och röda läppar
Äger du för skor : air max, löparskor, converse, jeffery campbell, hunters, tofflor
Har du för storlek i skor : 39
Läser du för bok : ingen just nu och har inte gjort på läääänge, har inte tagit mig tid till att göra det
Ska du göra nu : dricka vatten sen sova tror jag
Till top