Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

juni går mot sitt slut

Vardag Permalink1
det är helt sjukt att nästan hela juni har passerat. om tre veckor har jag semester
och det ska bli så skönt! jag älskar verkligen mitt jobb men ska bli skönt att koppla 
av i närmare fyra veckor. de fyra veckorna kommer innehålla en utlandsresa, beyonces
konsert, födelsedagsfirande för mig, vänner och familj vad jag vet än så länge. och det bästa
av allt. jag får hem min älskade nina om cirka tre veckor. denna veckan jobbar jag bara 
imorgon och på torsdag 11-21. sen hämtar jag elin och turbo på torsdag efter jobbet. 
ska bli så mysigt att ha dem här i helgen. så vi ska fira midsommar på fredag sen blir
det väl lugnt de andra dagarna.

den elfte juni när vi firade studenterna.
#1 - - Ninis:

ALLTSÅ BÄSTA. Snart kommer jag hem och jag längtar så jävla mycket efter dig min kära, det bästa är att komma hem till DIG ❤️❤️❤️❤️ Ilytm

Till top