Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

min bästavän

Vardag Permalink0
detta mina vänner. är något av det mest värdefulla jag har. vi är så olika på de flesta sätt.
men vi kompletterar varandra så bra. jag tänkte göra en årsresumé först men insåg att mitt 2015
inte skulle vara någonting utan jojo. för det är hon som alltid funnits där. hon som alltid får mig på
bättre humör. hon är den mest godhjärtade person jag någonsin träffat och jag är så glad att just
hon är min bästavän. vi kan verkligen sitta och prata i timmar om allt mellan himmel och jord. viktiga
saker så som oviktiga saker. jojo är den jag verkligen kan lita på, med mitt liv. även att vi har så olik
klädsmak så kompletterar vi ändå upp det i sminkborstar. som de shopaholicar vi är. jag kan inte 
föreställa mig ett liv utan jojo. det går bara inte. det är oss två jag ser i framtiden med varsitt barn i 
handen. loke och isabell. det är jojo som kommer vara gudmor till mina barn. det är jojo jag hör av
mig till oavsett vad det är. det är alltid jojo. det finns verkligen inget ont i henne, min hjärtablomma.
hon är äkta. jag och jojo har nog aldrig bråkat av just den anledningen att vi säger som vi tycker och
vi accepterar det hos varandra, oavsett om det kanske sårar att höra. ärlighet varar längst. hon vet
vad jag tyckte om hennes höga johnnybulls precis när hon hade köpt dem. vad vi har skrattat åt det.

detta mina vänner. detta är johanna. min bästavän. och henne kommer jag aldrig släppa taget om.
johanna malin elisabeth johansson, JAG älskar dig mest. 


every blonde needs a brunette best friend. 
Till top