Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

besties ♥

Permalink0
för två veckor sen skrev jag om något jag saknar. jag kom på lite till saker. något av dem är mina
bästavänner, hanna och jojo. vad mycket vi gjort tillsammans. som vi har skrattat. året 2014
var vårat år. vi var så nära vänner som man kan bli. det är er jag alltid har roligast med. och
med er är det en speciell sak som överväger allt. vi har aldrig några hemligheter för varandra.
vi pratar med varandra, inte om varandra. är det något vi tycker är fel tar vi alltid det med varandra
och inte med andra. vi snackar aldrig skit. vi tar upp det vi tycker är fel, pratar om det och säger
vad vi tycker. DET älskar jag. ni är det bästa som hänt mig och jag vill aldrig förlora er. med er 
kan jag vara mig själv. jag vet att jag alltid kan lita på er. vi har våran lilla triangel där informationen
går emellan, men längre än så går den aldrig. vi håller vad vi lovar. jag saknar er så otroligt mycket.
mina bästavänner. som aldrig vänt mig ryggen eller lämnat mig bakom. ni är bäst. jag älskar er, 
 
family.
 
 
Till top