Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

min helg

Vardag Permalink0
i fredags efter skolan tränade jag med emma. sen åkte jag hem och
åt, duschade och fixade lite på mitt rum. vid typ halv åtta hämtade lovisa
och jojo mig oså åkte vi och köpte godis. sen åkte hem till lovisa. en timme
senare typ kom amanda och elvira dit oså hade vi myskväll. välbehövligt
kan jag lova. så sjukt mysigt med massa skratt och massa fula bilder
och videos. sjukt bra kväll! på lördagmorgonen/förmiddagen kom jojo till
mig och myste, eller aa typ vid halv tolv. så satt vi och pratade och lite så.
hon åkte hem vid två-tre. så jag åt, satt vid datan och bara tog det lugnt.
åkte och köpte godis med emma, jonah och två av mina småsyskon.
sen duschade jag och drog till emma och va med henne och jonah hela
kvällen. sov även där. idag gick jag hem rätt tidigt. vid tre mötte jag jojo
oså gick vi och åt pizza och snackade en massa. gick ner till mig sen
och myste med tända ljus och massa prat. bästa jojo. hon åkte precis
hem så nu tänkte jag plugga lite och klicka hem lite småsaker. har
lugnat ner mig lite från de andra inläggen. men jag håller iallafall på att
sluta röka så mitt humör är inte det roligaste. har vart rökfri i tre veckor
och jag är så stolt över mig själv. jag har som mål att jag inte ska röka
förens jag tar studenten och jag hoppas verkligen att jag klarar det. gör
jag det så kan jag kanske klara att feströka. men vill ta nån cigg på
studenten iallafall! nu ska jag bara uppnå mina mål i skolan och i träningen med.
med andra ord få godkänt i allt som förhoppningsvis inte ska vara några
problem (matten är ett undantag för tillfället, hatar min skola) och gå
ner de kilona jag vill gå ner och sen får folk tycka, tänka och säga vafan
de vill om det. mitt liv, mina val. förövrigt vill jag tacka mina underbara vänner
för att de ALLTID ställer upp för mig. är så taggad på livet. och det är till
största del tack vare mina vänner och min underbara familj. jag älskar er!
Till top