Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

cross the universe

Vardag Permalink0
igår mellan två lektioner kände jag för att vara lite spontan.
så jag och amanda åkte till huskvarna och jag piercade tungan.
haha. det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra, men
gnällde som fan. haha. naveln är 5985955 gånger värre.
nu är det värsta att jag inte får äta normalt. får leva på soppa
och fil. jag vill ha mat!!! är så hungrig. menmen, soppa får det
bli.. när jag kom hem så tränade jag lite. 35 minuter på crosstrainern.
känns att det var ett tag sen. men det är väl värre imorgon.
nu har jag precis skrivit en uppgift vi har tills torsdag. är typ klar,
har lite kvar. ska ta och duscha, äta och städa mitt rum men.
sen lägga mig och kolla film med tända ljus eller bara musik.
bästa med hösten typ.
 
Till top