Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

iphoneskal

Permalink8

jag är med och tävlar om ett iphoneskal från http://iphoneskal.se till min älskling.
har ett vanligt svart nu så vill ha ett nytt. skalet jag skulle vilja ha om jag vann
är cristal series - iphone 4 case - kathy (pink) artikelnummer: id070-029kap
jag vill vinna detta skalet för att jag inte vågar beställa ett själv. för det
första vet man inte vad som händer mellan dom som skickar varan och posten.
det kan vara hur repigt osv som helst när det kommer fram. och då har man
betalat helt i onödan. och för det andra kan man få helt fel skal. jag har en kompis
som beställde hem ett skal och fick fel. det hon hade beställt kostade dessutom
mer än det hon fick så hon betalade för mycket. och för det tredje vet man inte
när det levereras. hon som fick fel skal fick vänta på sitt i cirka tre veckor och
det är rikgigt dåligt tycker jag. det fanns fina skal på sidan men leveransen var
då inte så bra och det var fel skal. så om man vinner har man inte betalat för
något i onödan eller liknande. sen har jag inte pengar till att köpa ett nytt skal
just nu. sen finns det knappt några fina i affärerna. finns oftast bara helsvarta,
helvita, helrosa osv. enfärgade helt enkelt. sen finns det inte så jättemycket mer.
sen är jag för liten för att beställa hem saker från internet med. hon som håller
i tävlingen bloggar på http://smnmode.blogg.se/. var med i tävlingen ni med och
lycka till! :)

#1 - - Felicia:

sjukt fin blogg! :)

#2 - - Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

kul att du är med :D

allt bra?

#3 - - Felicia:

tävling på bloggen! :D

http://fotokobran.blogg.se/2011/september/utkast-sept-10-2011.html#comment

#4 - - Alicia:

Hej! Jag har faktiskt också en såndär tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iPhone skal, finns supersnygga att välja mellan! Hade vart super kul om du vill vara med :)

Länk till tävlingen: http://aliciajasmine.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

#5 - - Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

det är bara bra med mig :D



har du en android eller iphone mobil? ^^

börja spela wordfeud isf :D

#6 - - Felicia:

sv; hon är så charmig! ^^

#7 - - Malin:

Använder du några hårprodukter när du fixar ditt hår, och i så fall vilka? :)



Svara gärna i detta inlägg just om hårprodukter: http://modeapa.blogg.se/2011/september/mina-harprodukter.html#comment



Tack på förhand, kram kram! :)

#8 - - Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

nu är vinnaren uppe! :)

Till top