Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

nu är det vår tralalalalala, nu det vår tralalalalala :dd

Vardag Permalink1
hoho, den sången sjöng vi ttyp i tvåan elle
når, fortfarande lika bra, mohahha, loveit.
men ah, jag kom hem ttyp två, men jaja,
då spelade jag sims :d (a) eheh, sjukt kul.
men nu ska jag börja plugga so -,-' prov
imorgon o jag kan ingenting, så det blir nog
förbereda sig på mitt första omprov i so :o
för det kommer jag nog få. bajs. men jaja,
bättre än ig. o jag som skulle förbättra mina
betyg :o men jaja, jag bygger på dom en annan
gång, eheh, men jag ska plugga sönder sen :o
eheh, bah för jag e snäll har jag tagit lite bilder
för att göra min blogg lite roligare. hehe, men det
är cambilder, men som jag har sagt ttyp 10000 ggr.
bättre än inget :d ehhe, men aja, snart ska internet
fixas med hoppas jag :o för snart dör jag :( men
jag finns alltid på mobilen :) hadetbässsst :d o
kommentera, då gör ni min dag :* (a) pussss (LL)

dagens outfit;
rosa tröja, vitt linne & blåa jeanstights.
och nej, jag hade inte flätor i skolan, då hade jag uppsatt ttyp
så som på dom bilderna när jag har uppsatt, haha jag gjorde
flätor när jag kom hem för det är kul :d (a) jag är mobbad, jagvet.
-och om ni ville vet har jag ttyp slutat helt med smink nu :o elle asså.
jag sminkar mig ttyp bah när jag ska ut med folk, asså, jag sminkar mig
inte när jag drar t skolan, a6 & stan ibland, o ah, sen är jag inte på mkt
mer ställen, men jag sminkar mig ttyp på kfum, när jag är med folk oså.
hehe, mobbbbbad unge är jag, jag har fått höra det, varjeee dag -,-'





#1 - - Beeckzz:

Söta Amanda :))<3

Till top