Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

drar till amanda nu

Vardag Permalink1
nu ska jag åka till amanda, i mina fina mysbyxor. haha :D
men ska ha med mig vanliga byxor med, haha :d aja. vi
hörs nog senare om jag får låna amandas dator och uppdatera.
eftersom blogg-appen fortfarande inte fungerar.. -,- suger.
men aa. vi hörs la senare annars imorgon när jag kommer hem.
ha en underbar lördag & ta det lugnt med alkoholen! ;) puss!
 


jag & måns, förra sommaren på en fest i eksjö. go kille det där asså! tranåsbo så det är klart.
haha, fan vad jag saknar förra sommaren. vi hade så sjukt kul då asså gjorde en jävla massa
störda och sjukt roliga saker. fan vad kul det var asså.. kanske lägger upp nån video från förra
sommaren imorgon, men ba kanske. ingen kommer fatta humorn i dom ändå, förutom vi som
var med och gjorde dom typ. haha.
#1 - - nina:

omg du va as fin på den bilden!! :o <3333

Svar: skojar du med mig elle?! ser ut som ett jävla mongo :o haha, men du är finast hjärtat mitt! :* <3333
amanda rydén

Till top