Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

Mitten av september

Vardag Permalink0
Sjukt att halva september redan hat gått alltså.
 
Jag måste nog sluta be om ursäkt för min uppdatering med tanke på att den alltid blir särme
efter att jag påpekat det haha. Förra helgen gjorde vi iallafall inte så mycket. Ärligt talat kommer
jag i och för sig inte ihåg vad vi gjorde haha. Så det kan nog inte varit något speciellt. 
I måndags var vi iallafall i Göteborg, hos barnneurologen. Mer om det besöket i ett annat inlägg
Efter det handlade vi en overall, vantar, mössa och en väska till lillen. Fick även hem hans jacka
och en superfin stickad tröja som vi beställt. Så nu är han redo för hösten kan jag lova.
I tisdags skulle vi egentligen till dietisten men de ringde från hab på morgonen och sa att en av
de vi skulle träffa var sjuk så vi ska få en tid längre fram istället. Så vi tog det lugnt den dagen
istället. I onsdags sa vi hejdå till Milos farmor och farfar som åkte till Italien och är borta en 
vecka. På eftermiddagen var vi hos kuratorn. På torsdagen var jag, Milo och Milos gammelfarmor
i Eksjö och gjorde en CPUP-mätning. Efter det köpte gammelfarmor massa fina kläder till lillen
innan vi åkte hem och åt sallad tillsammans med Jim. Igår var vi ute och åkte en stund på förmiddagen.
På eftermiddagen åkte vi ut till Milos gammelfarmor och gammelfarfar och åt middag, supergott
som vanligt. Idag har vi varit och firat min mormor som fyllde 70 för ett litet tag sedan. Supermysigt
och roligt att träffa släkten. 
Till top