Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

helgen

Vardag Permalink0
 
i torsdags åkte jag till jojo där jag spenderade kvällen, natten och fredagen fram tills klockan halv fyra typ.
vi shoppde en del, träffade hanni, åt egen kebab och bara myste. i love my ladies. på fredageftermiddagen
hämtade jim, jakob, fanny och jens mig och vi åkte vidare mot borås. jag och fanny hade tankar på att dra
ut på kvällen men borås uteliv var helt dött. så vi satt på balkongen med några cider och pratade, fett mysigt.
på lördagen åkte killarna iväg och spelade airsoft. jag och fanny stannade lite längre i vårt hotellrum innan
vi gick upp o åt frukost och sen till knalleland. shoppade en del där med. sjukt mysig dag med massa skratt
och prat med fannybaby. när vi kom hem hann vi inte ens innanför dörren förrän en utgång blev planerad.
i söndags fyllde mitt hjärta 21 år så vi firade honom hemma hos hans familj med hans familj, mor och
farföräldrar och även mina föräldrar och mina småsyskon. riktigt mysiga dagar i tre olika städer. igår började
mitt semesterschema. jobbade dygn så slutade för cirka fyra timmar sedan. 
Till top