Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

red lips

Vardag Permalink1
att komma på en rubrik till varje inlägg tar typ alltid 80% av hela
tiden det tar att skriva hela inlägget? typ. haha. palla rubriker ibland.
jag ska nog åka till amanda snart iaf. ska sova där eftersom vi ska
på studiebesök på sjukhuset imorgon. intressant. efter det ska jag
och ellah upp till asex och fixa lite sen ska jag nog dra och bestämma
lite mer om ett extrajobb. får se om jag gör det nästa vecka eller imorgon.
sen ska jag nog söka andra jobb som sommarjobb tror jag för pallar 
nog inte vara där i sommar.. haha. men får se! nu ska jag packa sen
dra tror jag. puss
 



kul att jag ler jättekonstigt och min haka ser helt fuckad ut
#1 - - Daniella:

åh jag älskar dig med finis <3
ja tack själv gumman, jag hade jätte kul :*<3

Till top