Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

medicin

Vardag Permalink0
sitter och har medicinlektion. slutar typ om en timme sen
så vet jag inte vad jag ska göra. ska hem och äta iaf. åt
en macka i morse som amanda hade med sig till mig, så
söt. hihi. det är det ända jag ätit idag så är cpihungrig.
och trött. yeeeey. men det går ändå :D fett fint väder ute.
det gör livet lite bättre. när jag vart hemma och ätit kanske
jag ska till hanna. sover där isf. men får se om det gick
för henne? är ledig imorgon. inte fel. så sjukt skönt. sen
är det fredag och då åker jag till min älskade ninis. iih.
hem till tranås. lovelovelove. så spenderar min helg där.
aja. det var lite om resten av veckan. nu ska vi snacka
om massa skit. typ sexualkunskap eller ngt? kuuuuuuuul.
men vi hörs senare!



what doesn't kill you makes you stronger
Till top