Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

nyss ätit :)

Vardag Permalink1
nu har jag ätit. chill elle så (h) jag mår bra oså nu. så
det blir nog skolan imon (y) snart ska jag byta lakan o
sånt i min säng. sen blire nog kolla film fram tills klockan
åtta. då börjar fångarna på fortet (på 4an) efter det kommer
timeout :d (y) det är chill! :) jag har inte så mycket mer
att säga. jag har glömt mitt lösenord oså till youtube :o
för typ femte gången? jag har fått göra nytt konto varje
gång med. fast jag tror jag kan lösenordet men jag tror
inte jag vet vad jag heter o.O hahha, men får gå in & typ
chansa på vad det är (y) nu ska jag kolla film & byta lakan
osånt. hörs senare' puss!

jag saknar åttan! / våra gamla lärare.
-mest ms.locke..
#1 - - Frida:

Vad många ni var i klassen ;o

Till top