Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

ullared & liseberg.

Vardag Permalink2
ullared
jag har redan berättat typ allt om ullared
typ, eller det tror jag iaf, jag köpte:
-jeanstights
-kofta
-linne
-ngra pennor t skolan
-toffsar
-sminkbortagningsarvetter
-sex diadem
-lypsyl
-tre hubba bubba tuggummipaket till småsakerna
-veet spray on
-två trosor
-hårnålar
-godis (maltesers & två påsar dietorelle typ)
-chokladkallender, ingen jul utan det ;o
-shampoo & balsam (gliss, asia straight)
-nagelborttagningsmedel
-headset, så nu blire skype. (y)
-deo (rexona)
-väska
-tre festisar & julmust (till hemvägen)

jag tror jag fick med allt iaf. (a)
så här kommer det lite bilder, men jag har inte
bild på allt, (y)















liseberg
vi åkte typ vid halv ett eller ngt sånt.
sen så typ kom vi fram vid halv tre.
då gick vi & tog lotter & har man tur eller?
på första lotten vann jag en stor marabou
kartong med typ 20 stycken chokladkakor
i & det är 2 kg choklad, fatta vad gott eller?
nu har jag typ massa godis & sånt, från ullared
och liseberg, omg, jag är tjock ;d
sen vid typ halv fyra så åt vi julbord på nån
resturang på liseberg, det var ganska gott.
jag tog massa toblerone, eheheh, det är gott :)
och utabför där vi satt så åkte folk skridskor och
på scenen bakom var lotta engberg, amy diamond
och typ tommy nilsson, haha.
sen efter det så gick vi på marknaden eller vad man
säger, eller asså, där man kan köpa glögg & vinna massa.
eller asså, vi gick runt på liseberg. (y)
och asså det var hur mysigt som helst!
jul på liseberg & det var verkligen jul där.
asså omg, åk dit o;
det var fem miljoner små lampor & det var verkligen
skitmysigt, låtsas snö med, men det såg äkta ut.
jag trodde att det var äkta -,-'
men det var det inte, det känndes typ som
väldigt fuktig deg, ganska äckligt men ah.
sen så vann vi ännu mer, eller farfar gjorde.
två kg dumle & två små chokladkakor, vi hade tur asså o;
sen åkte vi hem typ vid sju eller ngt?
och vi kom hem t jönköping vid typ kvart i nio, så hämtade pappa
mig på ica & sen kom jag hem vid nio eller ngt men jag orkade
verkligen inte sätta på datan, för jag var fedt trött :(
jag tog inga bilder när vi va på liseberg.
för jag orkade inte leta efter min kamera (a) 
men ni får se bilder på min choklad ;j (a)




juste, det blev inte nån new moon, för alla kunde inte på samma
dag eller vad man säger, men vi ska gå på lördag ;d
idag var det skola som vanligt, philip är cpetaskig.
jag hatar han. han är sneeeeeeee.
så, nu vet alla det, men aja, nu ska jag gå & göra ngt.
men jag skriver nog sen, puss.
#1 - - hanna:

åh amanda ge mej wtf :o<3

#2 - - sannaaaaaa i din klaaaaaaaaaasssssssssssss:

ey det dära bambo strait saken t håret , funkar de ? :)

Till top