Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

Helgen

Vardag Permalink0
I fredags var Jim ledig så vi gick ut på stan på förmiddagen. Först gick vi till jobbet och hälsade på. Fick superfina presenter och kramar av mina fantastiska kollegor! Sen gick vi och köpte presenter till Jojo som fyller år snart och sen gick vi hem. När vi kom hem fick jag ett superfint halsband av mitt hjärta. Kvällen slutade med grillat tillsammans med Mathias och Jakob. Hälsade även på grannen en stund.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)     
I lördagsmorse åkte vi till Huskvarna vid 8. Jag, Milo och Molly spenderade dagen där när Jim var iväg och spelade airsoft. En helt underbar dag. En timme efter vi kom fram ungefär kom Hugo och pappa hem från Hugos uppkörning. Och han klarade det! Gissa om jag blev glad? Så stolt över min lille lillebror! Dagen innan gjorde han teoriprovet med. Så grym! Vädret var helt underbart med så vi var ute större delen av dagen. Molly sprang runt i trädgården hela dagen och var precis överlycklig. Kvällen avslutades med kortspel hos oss tillsammans med Mathias.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
I söndags åkte jag, Jim, Milo och Molly iväg till Vadstena. Vi köpte med oss lite att äta och gick runt där lite. Supermysig dag tillsammans med min älskade familj. En stund efter att vi kom hem så kom Mathias med fläskpannkaka och vi åt & spelade kort.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Till top