Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

En underbart bra dag

Vardag Permalink0
Dagen för mig och Milo började vid sju med frukost och youtube. Vid halv nio gick vi ut på promenad med Milos farmor. Supermysig och välbehövlig promenad. Vi har pratat om så mycket viktiga saker och jag är så glad och lycklig över vilken underbar familj jag kommit till. Älskade svärmor! Vid kvart i tio mötte vi upp Jojo på stan sen gick jag, Jojo och Milo till bvc. Lillen hade vuxit fint, så skönt! Sen matade vi Milo och gick på stan. Vid två mötte vi upp Jim utanför golden thai för lite mat. Sen gick jag, Jojo och Milo i lite fler affärer innan vi var hemma vid 5 igen. Sen lagade jag mat som var färdig lagom till hockeyn började. Sen har vi bara myst. Hela dagen har varit så bra. Helt underbar! Vi har världens bästa gudmor!

Har även pratat med min chef idag då jag bestämt mig för att spendera min sommar på jobbet. Känner att jag behöver komma och jobba lite så ska bli superkul!! Sen blir det även bättre för Milos skull då vi inte vet när/om han ska skolas in på dagis. Är det så att han ska/kan det så vill vi skola in honom hösten 2019. Så blir nog perfekt att komma tillbaka till jobbet i sommar! Och eftersom att mina tider är oregelbundna så kommer jag vara ledig och kunna hitta på saker med familjen också.
Så är supertaggad. Ska bli så himla kul verkligen! 
(null)
(null)
(null)
(null)

Till top