Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

34 dagar

Vardag Permalink0
Då det är svårt med inspiration ibland och inte alltid så kul att läsa om vår vardag hela tiden så tänkte jag att ska utgå ifrån denna 33-dagars lista. 
Dag 01 - En bild på mig + 10  fakta om mig själv
Dag 02 - En dag du minns
Dag 03 - Favoritårstid
Dag 04 - Mitt drömresemål
Dag 05 - Sporter jag gått på genom tiderna
Dag 06 - 5 olika bilder från 2013
Dag 07 - Detta skulle jag vilja uppleva igen
Dag 08 - Favoritsaker
Dag 09 - Mina rädslor
Dag 10 - Bilder på mig från en pinsam period i livet
Dag 11 - Min favoritmat
Dag 12 - Mitt år hittills
Dag 13 - Favorit tv-serier
Dag 14 - Mina barn
Dag 15 - Två saker jag längtar efter
Dag 16 - Mina favoritplatser
Dag 17 - Nio saker jag gör varje dag
Dag 18 - Mina djur
Dag 19 - Min favoritlåt och varför
Dag 20 - Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 21 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna 
Dag 22 - Mina drömmar och mål 
Dag 23 - Den bästa dagen på året och varför
Dag 24 - Vad jag vill jobba med
Dag 25 - Mitt drömbröllop
Dag 26 - Min favoritparfym
Dag 27 - Detta mår jag bra av
Dag 28 - Hur jag firar julafton
Dag 29 - En eller flera bilder på dig som liten
Dag 30 - Någon jag vill byta liv med en dag och varför 
Dag 30 - En bild på någon du saknar
Dag 31 - En bild på någon du saknar 
Dag 32 - En bild som gör dig lycklig
Dag 33 - Mina tatueringar och dess betydelse
Dag 34 - Ha en frågestund


Till top