Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

vår helg

Vardag Permalink0
i fredags vaknade vi vid tio-tiden hela familjen. vi behövde nog den sömnen lika mycket
allihop. molly som hade varit med farmor på jobbet och sprungit i korridoren och in till
de boende hela dagarna, milo som var trött efter narkosen och jag & jim var trötta efter
allt. och vi kunde koppla av på ett annat sätt när operationen var färdig. vi tog det lugnt,
jim lagade hemmagjord hamburgare och gallerpommes. plockade även upp packningen
från linköping och började tvätta.
vår lördag började med matning av lillen som vanligt. som för övrigt fyllde tre månader. han var även
väldigt glad så tänkte att jag skulle ta fina bilder med kameran på honom. men eftersom att han hatar
att vara någon annanstans än i famnen så fick jag nöja mig med bilder med mobilen. jakob kom hit på
eftermiddagen och vid fem-tiden gick vi ut på promenad med farmor och farfar. 
idag fick vi besök från hovslätt vid ett-tiden. min moster annika och kusin alexia kom hit och fikade.
supermysigt! jakob kom hit i vanlig ordning vid halv tre tiden. nu ska vi snart äta tacos och sen får vi
se vad vi hittar på ikväll. serie mys och en promenad kanske. hoppas ni haft en bra vecka iallafall!
Till top