Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

Några mysiga dagar förra veckan

Vardag Permalink0
Efter att vi kom hem från sjukhuset förra veckan så tog vi det lugnt de första dagarna. Eller ja, vi var och tog blodprov på onsdagen som de även ringde tillbaka om på eftermiddagen och allt såg bra ut. Jag städade även lägenheten och tvättade en massor. Vårt vatten var avstängt dagarna innan vi åkte till sjukhuset så hade massor av tvätt. Plus att det blev en del på sjukhuset med. På torsdagen var vi bara hemma och myste. Fortsatte att städa lite och tvätta upp resten av smutstvätten. Vår fredag började med frukost tillsammans med Amanda och Ellis. Supermysigt! De hade även med sig en present till Milo, en supergullig skallra. Så himla fint av dem! När Jim kom hem åt vi mat och sen åkte jag och handlade inför kvällen. Milos farmor, farfar, gammelfarmor och gammelfarfar kom även och hälsade på en liten stund. Sen gjorde jag 3-rätters fast utan efterrätt. Hade tänkt göra milkshake men blev så sent så ville inte väcka Milo med mixern.. 

I lördags kom Milos mormor, morfar och tre morbröder. Vi fikade och gick långpromenad. Var superskönt väder ute. På kvällen kom Mathias hit och vi beställde mat och tog det lugnt. Somnade ganska tidigt, så skönt!
På söndagen väckte Milo mig vid 6 som vanligt. Så matade honom och gav honom medicin. Vid 8 lämnade vi Milo och Molly hos deras farmor och farfar. Påvägen dit fick Milo första krampen sen lite mer än en vecka men sen var det inget mer som tur var. Jag, Jim och Mathias åkte iallafall och hämtade Mathias nya fälgar. Jag älskar att åka bil så det var supermysigt. Vi stannade även på Sibylla på vägen hem och åt. Vid 3 var det dags för fotboll och vid 5 kom Milo hem. Kvällen avslutade vid med nya Beck.
(null)
(null)
(null) (null)
(null)

Till top