Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

en lugn fredag

Vardag Permalink0
jim åkte till jobbet för två timmar sen och sen dess har jag legat o kollat one tree hill.
nu har jag en säsong kvar sen har jag ingen aning om vad jag ska se haha. får hoppas
att bebisen har tittat ut tills dess så jag slipper leta ihjäl mig efter en ny serie att kolla på.
sitter och funderar på vad jag ska äta ikväll eftersom att jim inte är hemma. får se vad
det blir. kanske beställer hem något,, får se! klickade hem lite vinterkläder innan iallafall.
fyra jackor och tre mössor tror jag det blev. ska dock bara behålla en eller två jackor 
beroende på hur de sitter oså. blev hollies jackan iallafall och tre till. men vill ha hem
dem och prova dem innan jag bestämmer mig. så vi får se vad det blir för någon. sen
ska jag köpa skorna i veckan med tror jag. åker vi till jkpg på söndag så vill jag prova
dem där. längtar till kalla dagar när man får klä på sig halva garderoben och gosigaste
vinterjackan. men först får den ordentliga hösten komma. 
Till top