Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

tretton dagar över tiden

Vardag Permalink0
jag är lika besviken varje gång jag vaknar på morgonen och inte känner av något tecken på
att det är dags för bebisen att komma ut. blir nog igångsättning tillslut tyvärr. idag vaknade
jag vid nio-tiden iallafall. åt frukost och kollade gårdagens avsnitt av paradise hotel och sen
efter det har jag bara kollat på syrror, ätit och varit ute med molly. är på avsnitt 8 eller något sånt
nu på första säsongen. inte världens bästa serie kanske men jag tycker att det är bra iallafall!
fick iallafall hem mitt skal och skärmskydd idag som jag beställde i söndags. ett likadant från
ideal of sweden som jag hade till min samsung. gillar mönstret på det. ska kolla lite till på syrror
nu sen ska vi släppa molly så hon får springa av sig sen när jm kommer hem. 
Till top