Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

bf +6

Vardag Permalink0
idag är vi i vecka 41 (40+5) vilket innebär sex dagar över tiden. jag känner mig mer och
mer osmidig om man säger så. är så himla klumpig också. idag spillde jag ut ett helt glas
med dricka som kom över hela sängbordet, golvet, i sängen, på sängkappan o ja. ni kan
nog räkna ut min lycka över detta.. haha! så jim fick svabba och det var bara till att dra bort
lakan o allt och slänga in i tvättmaskinen.. som tur var skrattade vi bara åt det några sekunder
senare. hade jag varit hemma själv hade jag satt mig i drickan och lipat eller nåt sånt istället,
så tur att jim var där o hjälpte mig. imorgon hade jag tänkt gå och fylla på mina fransar men
satt o funderade på det ett tag då det skulle vara lite surt ifall vattnet skulle gå mitt i allt haha.
men sen när jag skulle boka tid så fanns det ingen imorgon ändå så det sket sig. får vänta
tills bebisen kommer helt enkelt! så jag får väl göra som jag har gjort nu ett bra tag, vila och
äta haha. 
KOM UT NU BEBIS ♥
Till top