Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

så lycklig, så kär

Vardag Permalink0
tänk att jag hittade killen jag vill spendera mitt liv med för två och ett halvt år sedan.
att han är min, min och ingen annans. att han är pappan till mitt barn, vårt barn. 
det bästa som finns är att se honom lycklig. hans leende och skratt, det är inte mycket
som slår det. min fina jim. jag kunde inte haft det bättre. jag kunde inte haft en bättre sambo. 
jag kunde inte haft en bättre familj. som även utökas i oktober. jim kom in i mitt liv när jag var
som värst. jag trodde inte att någon eller något skulle få mig att må bra just i den perioden,
men så fel jag hade. han är verkligen den som har fått ner mig på jorden. visat mig vad lycka är.
framförallt visat mig vad kärlek är. och att man övervinner allt tillsammans med den man älskar.
vi har inte haft en dans på rosor, långt ifrån. så mycket motgångar och mycket av det är mitt fel
och det tar jag på mig. jag skäms för hur jag betett mig genom åren men det viktiga är att jag vet
om det och att vi har kunnat gå vidare från det och se förbi det. det viktiga är att jim älskar mig.
att han älskar mig för den jag är och inte den jag har varit. jim är den finaste killen som finns. han
är verkligen värd det absolut bästa. och att han väljer att dela sitt liv med mig, skapa en familj 
tillsammans med mig, det betyder verkligen allt för mig. jag älskar dig jim, mer än något annat ♥


bilder från 2015 ♥
Till top