Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

vecka 31

Vardag Permalink0
det är helt sjukt att vi redan är i vecka 31. det går så fort nu! på måndag ska vi till
barnmorskan igen. lyssna på hjärtat och mäta SF-måttet som vanligt. sen vet jag
inte om det var nu vi skulle göra ett ultraljud också. men vi får se, kanske var längre
fram. idag ska vi städa och plocka iordning efter jims lan och sen får vi se om vi ska
åka till tippen eller om vi tar det imorgon. nu har jag bara tre jobbpass kvar innan jag 
går hem. känner att det verkligen var tur att jag sökte havandeskapspenning. för det
blir bara tyngre. MEN det är så värt det. jag vill inte klaga för vet att jag får ut något så
himla fint av detta. hoppas ni får en bra torsdag!

längtar tills jag får se vårt lilla mirakel i dessa söta. 
Till top