Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

helgen

Vardag Permalink0
i fredags kom jims kusin hit på eftermiddagen. vi tog en promenad och hämtade ut
milos kläder. sen gick vi hem och åt tacos och resten av kvällen spenderades hos 
jims föräldrar. vi var hemma vid två-tiden så då matade jag milo och sen somnade vi.
i lördags tog vi det lugnt på dagen. tog en promenad på kvällen och senare kom fanny
och joel hit och umgicks. supertrevlig och rolig kväll! igår morse åt vi frukost osen åkte
jag och handlade. träffade en kollega på willys och vad jag saknar jobbet och allt som
har med det att göra ännu mer nu. självklart är det supermysigt att vara hemma med
milo men jag älskar verkligen mitt jobb och saknar det så! till middag lagade jag köttbullar,
gräddsås, kokta grönsaker och potatis. hemmagjorda köttbullar måste vara något av
det bästa som finns. gjorde på ett kg köttfärs igår så blev en del över. vi åt samma mat
i torsdags och då gjorde jag köttbullar på 2.2 kg köttfärs så frös ner en massa så nu finns
det en massa av det med. på kvällen tog vi en promenad och sen var jakob här och fikade.
köpte även nya möbler till vardagsrummet igår. en soffa, fotölj och fotpall. jättesköna
att sitta i och blev jättefint i vardagsrummet. idag har jag inte gjort mer än varit ute på
promenad & plockat ur och i diskmaskinen. ska snart ut på promenad igen tänkte jag.
Till top