Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

34 dagar kvar

Vardag Permalink0
igår och idag var vi på föräldrarutbildning. igår i eksjö och idag i tranås. de var väldigt
bra och innehöll mycket bra information. efter utbildningarna blev allt mycket mer verkligt
på något sätt. innan har allt känts så himla långt borta men efter de här utbildningarna
så kändes allt så himla mycket mer verkligt. att vi om lite mer än en månad har en bebis
hos oss. ni tycker säkert att det låter helt sjukt att jag inte förstått än att vi ska ha barn
men det tar ett tag att smälta det. för jag har hela tiden tänkt så himla mycket mer framåt
att jag glömt hur pass nära det faktiskt är. och det ska bli så himla mysigt att få träffa 
vårt lilla mirakel. vi gick in i vecka 36 idag och det innebär 34 dagar kvar till bf. sjukt. 

och även att det är sista augusti idag. september och höst imorgon. längtar dock ihjäl mig
till lite kallare höstkvällar, promenader med jim och molly i massa löv, gosiga halsdukar 
och levande ljus. självklart får bebisen följa med på våra mysiga höstpromenader sen när
h*n kommer ut. men hösten är så himla mysig! och sen tar det nog inte lång tid innan det
är jul sen efter det och det kommer vara en helt otrolig känsla att vi har vår egna "riktiga"
familj i år. sen beroende på hur det ser ut med rs-viruset och om våra släktingar är sjuka
osv så får vi se om vi får fira första julen hemma eller om vi firar den med min eller jims
familj. hursomhelst så kommer den bli helt underbar. 

okej nu får jag ge mig, augustis sista dag och jag sitter och pratar om julen. hörs imorgon,
godnatt ♥
Till top