Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

ett inlägg i månaden är bra för själen eller nåt

Vardag Permalink0

Vad är du beroende av? 
lypsyl och tuggummi tror jag


Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken? 
tror nog jag skulle välja svart eller vitt

 

Vad får du oftast komplimanger för? 
hmm, mitt hår o mitt utseende tror jag, att jag är lätt o prata med typ

 

Dina planer för resten av 2016?
se amanda med sitt körkort i handen, det skulle vara lycka
och se kent i stockholm med ninis, längtar


Vad är det konstigaste du har ätit?
haha jadu, chokladbollar med ketchup tror jag - nej det var inte gott

Hur imponerar man på dig? 
bra fråga, om man är typ unik o speciell o är den man är trots omgivningen. 

 

Vad attraheras du av? 
min baby. nemen tatueringar, fint leende, fina ögon, V-strecket ovanför kalsonglinjen

 

Vilken stad skulle du vilja bo i? 
asså jag vet inte. har försökt komma på det i några år nu. men jag trivs så bra med mitt jobb här 
så vill typ inte flytta pga det

 

Vad längtar du efter? 
söndag, får äntligen träffa mandis igen då.

 

Serier du följer just nu? 
blacklist, person of interest och mistresses

 

När brukar du oftast gå och lägga dig? 
22-23 beroende på vad jag gör

 

Fem saker du vill göra i framtiden? 
skaffa barn med jim, flytta till hus med jim, kanske plugga, kanske skaffa hund, förlova mig med jim

 

Vad finns alltid i din handväska? 
lypsyl, tuggummi, extra trosor, extra strumpor, mobilladdare, tamponger, handsprit, plåster, hörlurar osvosv

Till top