Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

fransförlängning

Vardag Permalink0
jag slutade med fransförlängning i november tror jag? jag tyckte inte det var så bra böj
på fransarna så tyckte inte det blev bra när jag sminkade mig. jag tyckte även det var jobbigt
att få på eyeliner när jag sminkade mig vilket jag alltid har när jag sminkar mig så ah, jag slutade
med det. men i måndags fick jag nåt ryck och fick för mig att jag ville börja med det igen. så 
bokade tid till tisdagen och fixade det. så sjukt skönt att ha det igen måste jag säga. och till sommaren
är det perfekt. det kostar dock 800 för nytt set men det är det värt. så kommer kosta 400-500 för 
påfyllning beroende på om jag väntar 4 eller 5 veckor med att fylla på. denna gången har jag iallafall
D-böj och är jättenöjd! 
 
Till top