Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

artonde mars

Vardag Permalink0
mitten av mars har kommit och allt går så sjukt fort. jag jobbar större delen av dagarna
och tur är väl det. samtidigt söker jag jobb eftersom att det skulle vara ganska skönt att
ha ett jobb i närheten av där jag bor då jag pendlar i nuläget. just nu är allt så himla bra.
jag har ett jobb till och börja med. dock är jag bara timvikarie och jobbar inte lika mycket 
som jag vill/behöver. men jag letar och hoppas på det bästa. jag trivs superbra på jobbet
annars och det har jag alltid gjort. jag vill verkligen jobba där föralltid men det går förmodligen
inte. jag har världens bästa familj som ställer upp hela tiden, så fort det är något. både de
stora och de små. guld värda. mina vänner är de bästa i världen och jag kommer aldrig att
byta ut dem mot någonting. och sist men inte minst, personen som har fått mig att inse vem
jag är. min pojkvän. som jag skrev häromdagen. jag visste inte vem jag var innan. jag var en
vilsen tjej som festade så fort jag hade tillfälle. hade jag inte tillfälle så fixade jag så att jag fick
det. jim har gjort mig till en bättre människa. han tar fram den bästa ur mig och likaså mina
vänner. de älskar mig för den jag är, och inte den jag borde vara.
 
 
en av de som förgyller mina dagar
 
Till top