Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

fyra månader

Vardag Permalink0
idag har jag och jim vart tillsammans i fyra månader. tiden har gått så sjukt fort! imorgon skulle vi
egentligen åkt iväg med hans motorcykel och haft picknick men eftersom att han fått magsjukan så
vet jag inte riktigt hur det blir med det. men de här fyra månaderna har iallafall vart fyra av de bästa
månaderna av mitt liv. har så mycket att se fram emot tillsammans med jim. jag älskar precis varje
sekund jag får spendera med honom och jag skulle aldrig byta ut honom mot något i världen. 
ikväll ska vi väl bara ta det lugnt eftersom att jim är sjuk. det blir nog serie eller något likande. får
ta hand om mitt hjärta iallafall. nästa vecka ska jag  gå bredvid på två nya ställen och i sommar ska
jag jobba på ytterligare ett nytt ställe, tillsammans med nina. kommer bli toppen! hoppas bara på att
våra scheman är lite synkade så vi får jobba tillsammans. livet kan nog inte bli så mycket bättre just
nu. jag är så lycklig. 
 
 
en av de första bilderna på oss tillsammans. jag älskar dig jim emanuel lager, så mycket ♥
 
Till top