Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

2: de viktigaste personerna i mitt liv

Vardag Permalink0
min familj
min familj har alltid funnits där och ställt upp för mig. eftersom att jag växt upp i en stor familj
har jag lärt mig rätt mycket. mina föräldrar har alltid varit väldigt stöttande och hjälpsamma. de
har alltid sett till att vi mår bra i förstahand. att vi är lyckliga och vi har alltid fått hålla på med det
vi vill. jag kunde inte fått en bättre uppväxt.
 
mina vänner 
jag har alltid haft mycket vänner. alltid haft mycket människor omkring mig. men det är de som 
jag har kvar som jag verkligen behöver. jag har haft vänner som jag idag kan kalla idioter. alltså
inte äkta vänner. äkta vänner pratar inte bakom ens rygg, ljuger och skiter i en. de jag har kvar, 
de är de jag behöver och det är även de jag värdesätter. jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina
vänner. nu idag har jag inte lika många vänner, men det behöver jag heller inte. det viktigaste är
att de är äkta. hellre få äkta än många falska. jag älskar mina vänner och är så otroligt glad att
jag har dem. jag skulle aldrig tagit mig igenom livet utan dem, aldrig.
 
min pojkvän
det kanske säger sig självt? det är honom jag delar min vardag med, mitt liv. det är honom jag somnar
bredvid varje natt. det är honom jag vaknar upp bredvid varje morgon. vi har det helt underbart tillsammans
i vår lilla etta. jag är så stolt över att få kalla honom min pojkvän. jag hade världens otur i kärlek fram tills
jag träffade jim. han älskar mig för precis den jag är och jag har så mycket att se fram emot tillsammans med
honom. det är när jag är med honom jag tror på äkta kärlek. 
Till top