Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

första oktober

Vardag Permalink1
det är så mycket som går runt i tankarna nu. framtiden, körkortet, jobb osv. jag hade min
framtid planerad, men kom på att det var inte alls vad jag egentligen ville. nu är prioriteringen
i mitt liv körkortet och jobb. sen får jag se vart det slutar. jag hinner ändra mig innan jag ens
kommit fram till vad jag vill. jag velar så mycket, hela tiden. men år 2015 ser ut att vara ganska
bra planerat. nu ska jag som sagt lägga all min fokus på körkortet och jobba så mycket jag kan.
 
det är sjukt att det redan är första oktober tvåtusenfjorton. jag kommer ihåg denna dagen för exakt
ett år sedan. när nina tog sitt körkort. det var en sjukt fin dag i oktober. det har hänt så mycket under
året som gått. snart är det jul och nyår och sen är det sommar igen. allt går så sjukt fort hela tiden.
om en stund ska jag övningsköra med pappa och sen ska jag träffa hanna. idag har det vart så sjukt
mycket tankar i mitt huvud, och mer kommer det bli. 
#1 - - nina:

du är bäst!!!!

Till top