Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

en dröm

Permalink0
en av mina största drömmar är att flytta till en mysig tvåa eller trea i göteborg. något jag kommer
göra när jag har pengar och hittar en mysig liten lägenhet. det kan ta flera år tills dess men det 
är iallafall något jag ska och vill göra. vill komma bort i från jönköping. innan dess ska jag dock
ha tagit körkortet med. sen är det klart saker kan göra så att det hindras. man kanske får fast
jobb vilket är ganska osannolikt att jag får, men om så blir det väl att man stannar kvar. det är just
därför jag vill flytta så fort som möjligt. för att få ännu mer möjligheter. skulle jag nog skaffa pojkvän
vilket är helt osannolikt haha och han nu skulle bo här och absolut inte vilja flytta till göteborg skulle
även det bli en begränsning. så ska jag göra det så är det bra om det blir snart. så hoppas inom ett
år. ska jobba massa & försöka fixa körkortet i höst och spara pengar. sen även jobba i vår. så när
jag har pengar så sticker jag. det kan vara bra om man fixat ett jobb där också men det kan man även
fixa när man är där. men får se hur det blir. det är en dröm för mig och den ska bli sann.
Till top