Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

annan stress

Vardag Permalink0
fram tills förra veckan var det sjukt stressigt med skolan, nu är det istället balen och studenten
jag stressar över. så sjukt jobbigt egentligen. massa som man tror ska fixa sig ska fixas osv.
vill skita i balen just nu för att inte allt är fixat där än. men hoppas det löser sig annars vet jag
inte vad jag gör. denna veckan blir kort. vi har två lektioner imorgon och då ska vi kolla på film,
onsdag tror jag inte vi har en enda lektion och torsdag och fredag är vi lediga. hur bra är inte det
då? tänkte gå på asex och fixa det sista till student och bal i veckan. nu ska jag läsa igenom nån
jävla skit sen försöka sova. goodluck med att somna säger jag bara. får väl dygna. puss
 
 
helgens vimmel med okänd snubbe?
 
Till top