Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

tolfte juni tvåtusenfjorton

Vardag Permalink0
jag tror nog detta är en av de sämsta dagarna på länge. det kommer bara fler och fler dåliga
saker hela tiden. jag orkar inte ens. jag tänkte packa till alanya, prova min studentklänning
tillsammans med mössan oså bara för att typ. men helt ärligt så skiter jag i både studenten
och alanya nu. är så äckligt otaggad på båda två så det finns inte ord till det. vill bara gräva
ner mig någonstans långt ifrån allt som möjligt. hoppas morgondagen blir helt annan, man tar
studenten en gång men det känns som att det typ blir sämre nu för att man taggat det så 
otroligt mycket. samma sak med alanya. hoppas det blir bättre. nu ska jag kolla på the following
och orange is the new black. för er som inte sett de serierna, kolla på dem. så bra.
 
 
Till top