Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

fyra veckor med bästavän

Vardag Permalink0
det är ganska mycket som måste göras oså nu, därför har jag inte så bra uppdatering.
i skolan är det en hel del och eftersom att jag är så sjukt lat så skjuter jag alltid upp på
det till sista sekunden och prioriterar vänner och träning framför. nina flyttade in hos mig
i fredags och ska bo här i 4 veckor från i måndags. hon har nämligen praktik hos min mamma.
denna senaste veckan har det inte hänt så mycket. har tränat, tagit det lugnt och pluggat
lite. idag börjar jag vid tio men jag vaknade cirka halv åtta av mina underbara småsyskon.
sen är det i princip omöjligt att somna om. så vill ni ha en väckarklocka som är omöjlig
att snooza och somna ifrån, skaffa småsyskon. jag låg iofs kvar i sängen i en halvtimme
typ. sen fixade mig och gjorde bananpannkakor. nu har jag precis ätit så ska bädda sängen
sen gå mot bussen. jag är i tid och behöver inte stressa, once in a lifetime typ. ha en bra
torsdag. puss 
 
 
favorit i repris. bästavän ♥
 
Till top