Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

femtio

Permalink0
1. Om du hade fått en son nu, vad hade du döpt honom till? - melvin tror jag. eller asså nåt ovanligt o fint. 
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - grejen är att sex är viktigt i kärleken eller så, så det hör till. men jag har hellre ett seriöst förhållande utan sex.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - senaste avsnittet av pretty little liars tror jag 
4. Har du bra självförtroende? - nej
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - mysa med en kille, sova i hans famn. mysigaste.
6. Nämn tre saker på din att-göra-list: träna, plugga och skaffa extra/sommarjobb
7. Beskriv ditt drömutseende.. - fin kropp, finare hår, finare hy med BRA pigment 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - min syster josefine
9. Någon du har kysst - nyligen eller vadå? asså det är ju ett jävla antal men viktor då
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - finns nog nånstans 
11. Den du senast sov över hos - nina tror jag
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - alma
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - ja annars skulle jag väl inte haft den?
14. Vad väljer du, godis eller chips? - beror helt på humör
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - har en hel del men måste väl säga när jag fick gå upp på scen och hämta pris inför 7or, 8or och 9or när jag gick i åttan
16. Hur uppvaktar man dig? - överraskningar
17. Har du rykten efter dig? - haha ja
18. Din absolut sämsta egenskap? - tänker för mycket på saker jag inte borde
19. Din bästa egenskap? - omtänksam och man kan lita på mig
20. En låt du är beroende av? - massa haha, hela huset, mockinbird osvosv
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - det är tio minuter kvar, ringer snart <3
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - viktor hahah
23. Kan man vara vän med sitt ex? - ja om båda vill och känslorna är borta typ 
24. Har du kysst en kompis? - haha ja typ alla
25. Hur ofta dricker du alkohol? - föööör ofta
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - jag gillar inte sånt
27. Vad hatar du? - att bli sårad och att veta att man aldrig mer kommer träffa en person
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - bara man vill så går det
29. Vad handlade din senaste dröm om? - massa hundvalpar blandannat
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - inte en aning men för mycket
31. Hur lång är du? - ca 173cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - beck, wallander, stieg larsson triologin, snabba cash, hypnotisören, irene huss, sommaren med göran osvosv
33. De bästa svenska skådespelarna? -  mikael persbrandt,ola rapace, joel kinnaman, josephine bornebusch osv
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - HARRY POTTER
35. Ditt humör för tillfället? - glad
36. En vacker person? - kenza
37.Har du instagram? - ja
38. Vem kramade du senast? - hampus tror jag
39. Vem träffade du senast? - nina och danne, är med dem nu 
40. När slog du dig senast? - slog i huvudet i en skåpslucka innan
41. Någon du vill träffa? - joel kinnaman
42. När grät du senast? Varför? - natten till igår/igårmorse, var full och såg en viss person oså
43. Sminkar du dig varje dag? - nej, typ aldrig
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - mamma både utseende och personlighet
45. Är du helsvensk? - ja
47. En artist du inte gillar? - amy diamond
48. En artist du gillar? - oj, för många
49. Vad är det bästa som hänt dig? - mina vänner, min familj
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - vill bli en bra mamma/sambo, jobba med att hjälpa människor oså
Till top