Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

tionde december tvåtusenfjorton

Vardag Permalink1
det har vart en sån där bra dag. en sjukt bra dag. jag vaknade upp bredvid den jag tycker om.
spenderade förmiddagen med honom. pussat sönder honom. åkte och jobbade som jag inte gjort
på länge. fick så mycket beröm och så fina saker sagda till mig av personal och vårdtagare. min
fina diamant har kommit in på socionomprogrammet. jag har klarat två faser på körkortsteorin och
körkortet kommer närmre och närmre. jag har träffat hanna. jag har fått en utskällning av min syster och
insett vad som verkligen är sant, mer än vad jag insåg det innan. och jag har fått ett fem månaders vikariat.
 
allt detta har hänt på en dag och det känns så himla bra. vad har jag gjort för att förtjäna detta? 
vi behöver dagar som de här lite oftare. jag kommer tänka mycket på denna dagen när jag mår dåligt.
för vad jag har haft det bra idag. jag kommer aldrig glömma den tioende december tvåtusenfjorton. och
det absolut finaste med denna dagen är att efter cirka 4 år som sårad har jag äntligen hittat någon
som jag tycker om och som tycker om mig och behandlar mig som om det inte fanns något annat i världen.
och nu är han min, min pojkvän.
 
godnatt.
#1 - - you know hwo:

tötis <3

Till top