Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

sista veckan på sommaren

Vardag Permalink0
förra veckan var väl sista sommarveckan för många, de som börjar skolan igen. jag vill med 
tillbaka till skolan.. känns så konstigt. men det är bara gilla läget antar jag. jag spenderade
veckan i tranås med ninis iallafall. vi åkte till tranås i måndags. innan vi åkte så drog vi till
stan. jag köpte tre nya shorts, två nya bikiniöverdelar och lite annat. i veckan har vi mest tagit
det lugnt. nina jobbade tisdag och onsdag så jag satt och skrev cv och letade jobb. i fredags
festade vi. jag lyckades med det mesta som vanligt. halkade i en dusch, spillde dricka i ett TAK
och lite annat. haha. men hade kul iallafall! i lördags åt vi kräftor hos ninas mamma. sååå gott 
och supermysigt. igår körde nina hem mig och då hann jag inte mer än att lägga in min väska
och byta om förens jag åkte iväg och träffade hanni & jojo. saknade tjejer. vi kollade hockey och
åt pizza. supermysig vecka med underbara människor med andra ord. när jag kom hem började
jag packa inför alanya och det har jag även gjort idag. nu har jag precis kollat ph och ska nog packa
lite till nu sen städa i orrdning lite sen kolal oth. på lördag åker vi och det ska bli underbart.
 
 
 
Till top