Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

sliten tjej

Vardag Permalink0
är sjukt sliten verkligen. har haft ett bra lov för övrigt. åkte till bästis i måndags. vi har gjort
lite allt möjligt. kollat en hel del pll. åkt massa bil, skrämt folk, festat i en bil, skämt ut oss,
legat ute i solen, ätit påskmat och bara tagit det lugnt. sjukt bra vecka där. så stannade till
fredag. när jag kom hem tog jag det bara lugnt sn gick och la mig tidigt. i lördags jobbade
jag delad tur och började första turen vid 7:45 och jobbade till 10:00. sen åkte jag hem och
fixade mig sen mötte syster. sen vid 1 kom min andra syster och hennesfamilj + farmor 
och farfar. så åt vi, letade påskägg och hade det mysigt. vid 17:30 började jag jobba andra
turen och jobbade till 21:00. imorse började jag 7:45 och jobbade till 12:30 sen drog jag 
till josse och kollade film, åt och umgicks med henne och jonathan. sen började jag jobba
igen vid 16:30 och jobbade till 21:00. sen gick jag tillbaka till josse, åt pizza och umgicks 
med henne och jonathan. så i stort sätt har jag bara jobbat och umgåtts med skäkten
i helgen. mysigt det med ibland. imorgon ska jag försöka plugga så mycket jag kan och
måste även träffa amanda. saknar grisen så mycket. vi träffas liksom daligen i vanliga fall
och nu har jag inte träffat henne sen förra fredagen eller lördagen. känns som typ ett år sen.
hoppas att ni har haft en bra påsk. nu ska jag kolla på black is the new orange, så bra!
förövrigt så bokade jag tid för mina naglar på fyllan i torsdags, ett tips, ta det när ni är nyktra.
puss
 
twin, i love you ♥
Till top