Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

sista måndagen i april 2014

Vardag Permalink0
livet rullar på som vanligt. idag har vart en sån dag då det känns som att jag hunnit
med en hel del. umgåtts med mina underbara vänner. vi har suttit på bryggan och solat,
haft party i bilen som vanligt och sen självklart en massa snack. vad jag älskar er. 
jag har även gjort ett id-kort till jobbet, jobbat och umgåtts med min älskade syster och
sambo. detta har verkligen varit en välbehövlig och bra dag, även att jag har bränt mig.
imorgon kommer bli värre. jag har två prov sen ska jag hem och plugga en massor. allt
är snart slut. skolan. det kommer vara så sjukt tomt. om en månad är jag så sjukt stressad
över balen och om 5 veckor över studenten. det som är så sjukt skönt är att jag åker iväg
en vecka till alanya dagen efter studenten med mina babes så har en del att se fram emot.
vad jag ser fram emot just nu är valborg. vi ska förmodligen grilla hos hanni sen utgång på
det.saknar den tjejen så! förövrigt så tog hon körkort idag med och jag är så stolt. du är grym!!!!
grattis hjärtat ♥
 
tog ba någon random bild från 2011. denna bilden är tagen för exakt tre år sedan igår.
då min lillebror fyllde 9, igår fyllde han 12. min lilla hampus. sjukt vad tiden går fort. och
lite coolt att tårtan vi åt igår var med geléhallon på, ehe.
 
Till top