Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

pw

Vardag Permalink0
tänkte dra ut på en pw. funderar på att ta gymmet i samma veva
eller om jag ska skita i det och ta det resten av veckan istället.
ska fokusera på cardio mest eftersom att det är gå ner i vikt
jag stävar efter. jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker och
tänker om det. det är min kropp, mitt liv. jag bestämmer själv.
det är jag som ska känna mig trygg i min kropp och i mig själv
och det gör jag inte så som det ser ut nu. så ja. träning är en ganska
hög prioritering just nu. när jag kommer hem ska jag läsa lite i
körkortsboken och sen plugga lite till skolan med. det är ju rätt
viktigt det med.. haha. jaja. nu ska jag gå. ska bara komma på en
bra runda på runt en timme att gå.. får se hur det går. funderar
på att gå till asex och köpa en sån där som ser ut som ett hårband
fast den är stickad och värmer. men vet inte om de finns någonstans
på asex eller vart de finns. så får se hur det blir. hittar säkert på 
någonting. 
 
hahahahah, söt..
Till top